Lazerle ben aldırma

20 Temmuz 2013 Cumartesi

KOTERLE BEN ALDIRMA

KOTERLE BEN ALDIRMA
Bazı insanlarda hiç ben yer almazken kimi insanlarda bu sayı 30 un üstüne dahi çıkabilmektedir. Bu rakam elbette bir insan için son derece rahatsız edicidir. Estetik açıdan verdiği rahatsızlık bir kenara aynı zamanda deri ile ilgili oluşacak problemleri tetiklemesi hatta kansere dahi yol açabilmesi bakımından son derece tehlikelidir. İmkânlar dâhilinde bir an önce vücudumuzda yer alan benlerden kurtulmamız gerekir.
          Bazıları benlerin yüzüne yakıştığını söyleyip onu bir takı gibi görürler ve benlerini bir sağlık tehditti olarak görmezler. Ben, kalıcı ve çıkması kendiliğinden olanaksız bir oluşum olduğu için küçük bir sınırlı uyuşturma gereklidir. Bu konuda şu ana kadar geliştirilmiş ya da gelişmeye devam edilen birden fazla yöntem bulunmaktadır. Ekonomik olan bu yöntemlerde başarı oranı şu ana kadar çok çok yüksektir. Bu yöntemlerden bir tanesi de koterle ben tedavisi yöntemidir. Koterle ben aldırma yöntemi, güvenli bir yöntem olarak kabul görür. Elektriğe ait enerjiyi ısı enerjisine çeviren koter, operasyonlarda doku kese işlevleri bakımından zaman zaman tercih edilmektedir.
           Bu koterler benle temas ettiği andan itibaren, dokular kayba uğrar. Bu işlem süreci ile birlikte ben kaybolmaya başlar, küçük bir operasyon izi kalsa da beninizden tümüyle kurtulmuş olursunuz. O bölgede renk farkı iki ay gibi bir zamanda normal cilt teninizle aynı kıvama gelecektir. Bu oldukça basit ve pratik sayılan bir yöntemdir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder