Lazerle ben aldırma

20 Temmuz 2013 Cumartesi

FRAKSİYONEL LAZERLE BEN ALDIRMA

FRAKSİYONEL LAZERLE BEN ALDIRMA
                Günümüzde insanlar daha anne karnında iken ben sorunu ile uğraşıyorlar. Bu tür bir sorunda genellikle karşılaşılan en önemli etmen ise insanların tercihleri oluyor. Genellikle bir ben sorunu yaşayan kişilerin kullandıkları birçok yöntem vardır. Koter ve ya fraksiyonel lazer gibi yöntemlerin daha çok kullanıldığı bu tedavi biçiminde insanlar doğuştan var olan benlerinden kurtuluyorlar. Ancak burada genel olarak en büyük soru hangi yöntemin daha iyi olduğudur. Özellikle birçok uzmana göre fraksiyonel lazerle ben aldırma en iyisidir.
                Ben aldırma da diğer birçok yönteme göre uzun süren ve biraz acıtan fraksiyonel lazerle ben aldırma bu yüzden insanların gözlerini biraz korkutur. Üstelik bu sistemde bazı durumlarda da durumun kritikliğine ve ciddiyetine bağlı olarak işlem biraz uzun sürdüğünden pek tercih edilmez. Ancak bu yöntemi kullanmanın bir de avantajı vardır.

                Fraksiyonel lazerle ben tedavisi nın diğer sistemlere göre en büyük avantajı uzun süreli etki göstermesidir. Diğer ben aldırma yöntemlerinde ben alındıktan sonra tekrar çıkma ihtimali %50 iken bu yöntemde bu ihtimal %20’lere kadar düşebiliyor. Çünkü bu sistemde direk bene müdahale yapıldığından ben yakılır ve bu sayede benin çıkma ihtimali çok az kalır. Ancak bu yöntemde de mutlak garanti yoktur. Çünkü ne olursa olsun ben her zaman yeniden çıkma ihtimali olan bir vücut parçası oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder